مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-16سياسي

بازنگری طرح هادی روستاهای لرستان ظرف 4 سال در صورت تامین اعتبار


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از بازنگری طرح هادی روستاهای این استان ظرف چهار سال در صورت تامین اعتبارات ملی و استانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پویا تابعی امروز چهارشنبه در جلسه با نماینده ولی فقیه در لرستان بابیان اینکه بیش از 118 هزار واحد مسکن روستایی در استان مقاوم سازی شده است گفت: لرستان مقام دوم مقاوم سازی مسکن روستایی را در کشور دارد.

وی، ساخت مسکن برای محرومین را مهم ترین وظیفه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت تقویت حساب 100 حضرت امام (ره) در راستای کمک به محرومین و اقشار کم بضاعت جامعه تاکید کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به وجود هزار و 569 روستای بالای 20 خانوار جمعیت در لرستان اظهار کرد: برای تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان طرح هادی تهیه شده است.

تابعی با بیان اینکه تاکنون در 638 روستای استان بازنگری طرح هادی انجام شده است تصریح کرد: طرح هادی 157 روستای استان در سال جاری بازنگری خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان افزود: در صورت تأمین اعتبار طرح هادی تمام روستاهای استان در مدت چهار سال آینده مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

تابعی با تاکید بر پاسخگویی به انتظارات به حق جامعه روستایی در خصوص اجرای طرح هادی در روستاهای استان، تحقق این مهم را مستلزم تخصیص اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری طرح هادی روستاهای لرستان ظرف 4 سال در صورت تامین اعتبار

بازنگری طرح هادی روستاهای لرستان ظرف 4 سال در صورت تامین اعتبار