مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-16اقتصادي

گرمایش جهانی آمار «طلاق» در مرغ های دریایی را افزایش داده است!


پژوهش های علمی روی 15 هزار مرغ دریایی نشان داده نرخ جدایی این زوج ها از یکدیگر و یافتن جفت های جدید در سال هایی که دمای آب به طرزی غیرعادی افزایش یافته است، - ، گرمایش جهانی که از آن با عنوان تغییرات اقلیمی یاد می شود از عمده نگرانی های جهانی درباره وضعیت کره زمین و زندگی در سال ها و دهه های پیش روست.

بعضی کارشناسان تا حدی این تغییرات را جدی می دانند که احتمال انقراض ششم در کره زمین را مطرح می کنند.

تغییرات اقلیمی انسان و حیوان و گیاه و درخت و تالاب و جنگل و کوه و دشت نمی شناسند و هر پدیده انسانی، حیوانی و زیستی را توأمان در معرض آسیب قرار می دهد.

خبرگزاری تسنیم در جدیدترین گزارش خود روی موضوع جالب و البته دردناکی دست گذاشته است؛ اینکه گرمایش جهانی چطور روی طلاق مرغ های دریایی تأثیر می گذارد.

این گزارش را می خوانیم: یکی از جنبه های جالب تغییرات اقلیمی که از آن به عنوان یک پدیده آخرالزمانی یاد می شود، تغییر رفتار و نحوه تطبیق حیوانات با افزایش دمای زمین است.

به گفته مورگان تینگلی، استاد زیست شناسی و تکامل در دانشگاه کالیفرنیا، جانوران در تطبیق خود با تغییرات اقلیمی، یا محل زیست خود را عوض می کنند، یا روندهای بیولوژیکی شان، از جمله فصل زاد و ولد یا فصل مهاجرت را با تغییرات فصلی وفق می دهند؛ در بلندمدت نیز، تغییرات ژنتیکی تکام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمایش جهانی آمار «طلاق» در مرغ های دریایی را افزایش داده است!

گرمایش جهانی آمار «طلاق» در مرغ های دریایی را افزایش داده است!