مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-16فرهنگي

پخش سریالی با موضوع زندگی طاهره دباغ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پخش سریال آتش در گلستان به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سیدحامد حسینی که روایت گر قصه ای زنانه و زندگی حماسی مرضیه دباغ است، - پخش سریال آتش در گلستان به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سیدحامد حسینی که روایت گر قصه ای زنانه و زندگی حماسی مرضیه دباغ است، از شنبه (30 بهمن ماه) آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پخش سریال آتش در گلستان به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سیدحامد حسینی که روایت گر قصه ای زنانه و زندگی حماسی مرضیه دباغ است، از شنبه (30 بهمن ماه) آغاز می شود.

این سریال که پیش از این خداحافظ مادر نام داشت، روایت گر قصه ای زنانه و در عین حال حماسی در خطه غرب کشور است که در سال 1358 اتفاق می افتد و مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ در شکل گیری این قصه احساسی حماسی نقش موثری دارد.

طاهره دباغ که به او لقب مادربزرگ انقلاب را داده اند، چریک مسلح و زندانی سیاسی در زمان حکومت پهلوی بود که در دوران تبعید امام خمینی (ره) در پاریس محافظ شخصی خانواده ایشان بود.

مرجان قمری، پانته آ سیروس، فریدون محرابی، مهران نائل، فرید قبادی، داریوش فائزی، آرزو تاج نیا و مهری آل آقا بازیگران سریال آتش در گلستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سریالی با موضوع زندگی طاهره دباغ

پخش سریالی با موضوع زندگی طاهره دباغ