مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-16اقتصادي

رونق اقتصادی صنعت به مشارکت مسئولان و صنعتگران نیاز دارد


استاندار اردبیل از تدوین برنامه تحولی برای رونق و توسعه صنعت برای هدف گذاری در 2 سال آینده خبر داد و خواستار مشارکت صنعتگران و اساتید دانشگاهی در این خصوص شد.

- ، سید حامد عاملی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با محور توسعه صنعت، اظهار کرد: رشد و ترقی در هر حوزه ای نیازمند برنامه است و در تدوین برنامه توسعه صنعتی استان از ایده های اساتید دانشگاهی و فعالان بخش صنعت استقبال می شود.

وی افزود: تقویت صنعت مقدمه رونق اقتصادی بوده و باید برای تدوین برنامه تحولی در چارچوبی که بتواند این موضوع را به پیش ببرد، اقدام کنیم.

استاندار اردبیل به برنامه های دولت در راستای رعایت توازن توسعه منطقه ای در استان ها اشاره کرد و گفت: با تصویب این برنامه در مجلس، منابعی در اختیار استان ها قرار داده خواهد شد تا در حوزه هایی که موجب توسعه بیشتر است، هزینه شود.

عاملی تکمیل زنجیره های تولید، تعریف برنامه اشتغال در حوزه صنعت و تعریف پروژه های صنعتی بر اساس ظرفیت ها و نیازمندی ها را از جمله گام های ضروری در تدوین برنامه تحولی صنعت عنوان کرد.

وی در ادامه به اقدامات انجام گرفته در استان، در نیمه دوم سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تأمین زیرساخت ها نیاز اصلی استان بوده، جذب اعتبار برای تسریع در اجرای پروژه های زیرساختی از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصادی صنعت به مشارکت مسئولان و صنعتگران نیاز دارد

رونق اقتصادی صنعت به مشارکت مسئولان و صنعتگران نیاز دارد