مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-16اقتصادي

مرکز رشد فناوری های ساختمان در یزد راه اندازی می شود


مسئولان پارک علم و فناوری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، راه های فعال سازی مرکز رشد فناوری های نوین ساختمان را بررسی کردند.

- محمدرضا لطفی رییس پارک علم و فناوری یزد در این نشست که در محل دفتر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد، صنعت ساختمان را دارای پتانسیل بالا در حوزه های مختلف دانست و گفت: برای ایجاد یک اکوسیستم، سه عامل شبکه انسانی، بازار و منابع مالی تاثیر گذار هستند که صنعت ساختمان هر سه مورد را به صورت بالقوه دارد.

وی مهندسان دارای ایده و توانمند را سرمایه بزرگ انسانی در این حوزه توصیف کرد و خواستار برنامه ریزی برای فعال کردن ایده های این افراد شد.

لطفی یکی از مشکلات صنعت ساختمان را بی توجهی دولت به نوآوری در این حوزه دانست و گفت: نقش نظام مهندسی ساختمان آن است که بازار فناوری و نوآوری این صنعت را تقویت کند.

وی از سیاست پارک علم و فناوری یزد در سال های اخیر در ایجاد یک پلتفرم خبر داد و گفت: هر یک از نهادهای استان که بخواهند با ایجاد مرکز رشد یا مرکز نوآوری به این حوزه ورود پیدا کنند، مالکیت از آنها خواهد بود و پارک علم و فناوری در مدیریت فضای ایجاد شده توسط آن نهاد، مساعدت می کند.

وی افزود: سعی ما بر این است که شرکت های مستقر در این مراکز مشابه شرکت های مستقر در مرکز اقبال از خدمات ارائه شده برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد فناوری های ساختمان در یزد راه اندازی می شود

مرکز رشد فناوری های ساختمان در یزد راه اندازی می شود