مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-16ورزشي

کرونا رقیب شیمیدر در راه فینال لیگ برتر بسکتبال


کرونا یک بار دیگر بازی های تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم را در راه صعود به دیدار نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال زنان ایران به تعویق انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، البته بازیکنان تیم بسکتبال شیمدیر قم این روزها در سلامت به سر می برند اما ماجرا از این قرار است که تیم حریف یعنی پالایش نفت آبادان دچار بیماری کرونا شده و به همین دلیل مسابقات پیش بینی شده برای روزهای 27 و 29 بهمن ماه تیم بانوان شیمیدر قم با حریف آبادانی لغو شد.

طبق اعلام کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال بازی های تیم پالایش نفت آبادان در روزهای چهارشنبه و جمعه 27 و 29 بهمن ماه با شیمیدر قم در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان به دلیل ابتلا بازیکنان این تیم به ویروس کرونا در زمان دیگری به انجام خواهد رسید.

تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم که سرمربی آن یعنی شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان ایران است و مدیر فنی آن یعنی اودت آقاجانیان سرپرستی تیم ملی را بر عهده دارد، هفت بازیکن در مسابقات کاپ آسیا 2021 زنان آسیا داشت و با توجه به جذب دو بازیکن خارجی مدعی کسب عنوان قهرمانی بازی های فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال زنان ایران است.

تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم امسال یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر بانوان بوده، تیمی که توانست تمام دیدارهای مرحله مقدماتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا رقیب شیمیدر در راه فینال لیگ برتر بسکتبال

کرونا رقیب شیمیدر در راه فینال لیگ برتر بسکتبال