مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-16بين الملل

گشایش پردیس فرانسه برای مقابله با حملات سایبری


وزیر دارایی فرانسه اعلام کرد پاریس کارشناسان امنیت سایبری برجسته را در منطقه تجاری لادِفانس گروه بندی کرده و استارتاپهای و شرکتها را برای مقابله با حملات هک گرد هم می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق نظرسنجی موسسه PwC، حملات سایبری به نگرانی شماره یک مدیران شرکتهای برتر دنیا تبدیل شده است و سران فرانسه می گویند شمار رو به رشد و پیشرفتگی حملات سایبری می تواند حاکمیت این کشور را تضعیف کند.

برونو لومر، وزیر دارایی فرانسه در مراسم افتتاح این مکان، اعلام کرد: فرانسه نمی خواهد به خارجی ها وابسته باشد و می خواهد در فناوریهای پیشرفته مستقل باشد.

کمپوس سایبر فرانسه از پروژه سایبر اسپارک رژیم صهیونیستی الگوبرداری کرده است.

این پردیس پایگاه استارتاپهای سایبری و کارشناسان بعضی از بزرگترین شرکتهای فرانسوی مانند LVMH، اورئال و بانکهای بزرگ خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، کمپوس سایبر می تواند میزبان 1800 نفر باشد و توسط شرکتی اداره می شود که 44 درصد آن متعلق به دولت فرانسه بوده و توسط آن تامین مالی می شود و باقی سرمایه بین حدود 90 سازمان از جمله بزرگترین شرکتهای فرانسه نظیر اورانج، شرکت دفاعی تالس، سازنده نرم افزار سوپرا استریا و شرکتهای مشاوره فناوری اطلاعات اتوس و کپجمینی تقسیم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش پردیس فرانسه برای مقابله با حملات سایبری

گشایش پردیس فرانسه برای مقابله با حملات سایبری