مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-16سياسي

لزوم زمینه سازی برای ایجاد نهادهای کمک رسان و خیریه غیردولتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،حسن مروتی، رییس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی، در آیین افتتاحیه مرکز نیکوکاری خاتم الانبیا (ص) که امروز 25 بهمن ماه در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد، - رییس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) گفت: ساماندهی احسان و خیرات و بالابردن سطح فرهنگ احسان و انفاق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،حسن مروتی، رییس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی، در آیین افتتاحیه مرکز نیکوکاری خاتم الانبیا (ص) که امروز 25 بهمن ماه در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد، اظهار کرد: یکی از محوری ترین مسائل قرآن کریم، توجه به احسان و نیکوکاری و انفاق در راه خدا است که بیش از 100 آیه درباره این موضوعات نازل شده است.

وی با اشاره به اهداف تشکیل مرکز نیکوکاری خاتم الانبیا (ص)، تصریح کرد: ایجاد همبستگی و همدلی در امور خیر و نیکی رسانی به برخی از دانشجویان نیازمند دانشگاه با حفظ کرامت آن ها در بین جامعه هدف (دانشجویان، استادان، کارمندان، بازنشستگان و خانواده آن ها و مردم بروجرد) یکی از اهداف است.

رییس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) تصریح کرد: زمینه سازی برای ایجاد نهادهای کمک رسان و خیریه غیردولتی برای فعالیت های ماندگار و بلندمدت و کمک و مشارکت در کاستن از مشکلات و پیامدهای ناخوشایند و فراگیر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم زمینه سازی برای ایجاد نهادهای کمک رسان و خیریه غیردولتی

لزوم زمینه سازی برای ایجاد نهادهای کمک رسان و خیریه غیردولتی