مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-16بين الملل

ممنوعیت استفاده از جاسوس افزار پگاسوس در اروپا


دیده بان حمایت از دیتای اتحادیه اروپا خواستار ممنوعیت استفاده از جاسوس افزار جنجالی پگاسوس ساخت شرکت NSO Group رژیم صهیونیستی در این بلوک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دیده بان اعلام کرد استفاده از پگاسوس ممکن است به سطح کم سابقه ای از مداخله گری منتهی شده و در خصوصی ترین جنبه های زندگی روزانه ما ورود کند.

درخواست این سازمان همزمان با تحقیقات فزاینده درباره موارد سوءاستفاده از فناوریهای مراقبتی که هدف اصلی آنها کمک به سازمانهای اطلاعاتی و اجرایی برای مقابله با جرایم جدی و تروریسم است، صورت می گیرد.

در حالی که دیده بان حمایت از دیتای اتحادیه اروپا قدرت تصمیم گیری برای کشورهای عضو ندارد اما نفوذش در موسسات عالی این بلوک ممکن است مقامات دیگر را به مقابله با نرم افزار مراقبتی تشویق کند.

رژیم صهیونیستی به دلیل نقشی که پگاسوس در جاسوسی از کنشگران حقوق بشر، روزنامه نگاران و سیاستمداران داشته، تحت فشار جهانی قرار گرفته است.

شرکت NSO Group اعلام کرده است که نمی تواند مشتریان فعلی یا احتمالی پگاسوس را تایید یا تکذیب کند و این شرکت پس از فروش این محصول به مشتریان دولتی، هیچ کنترلی روی آن نداشته یا در فعالیت آن نقشی ندارد.

دیده بان حمایت از دیتای اتحادیه اروپا اعلام کرد ممنوعیت توسعه و بکارگیری جاسوس افزار با قابلیت پگاسوس در اتحادیه ارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت استفاده از جاسوس افزار پگاسوس در اروپا

ممنوعیت استفاده از جاسوس افزار پگاسوس در اروپا