مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-16اقتصادي

بخاطر محرومیت زدایی از چهره شهرم به نورآباد برگشتم


محمد علی قاسمی طلبه مخترعی از نوراباد، شهر غنی از علم و تهی از صنعت است که برای کمک به پیشرفت و آبادانی شهرش اجازه تحصیل در رشته های دیگر را به خود نداد و در شهر و دیارش ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، توسعه و پیشرفت از مهمترین خواسته های جامعه و رشد یک جامعه، فرایندی است که کوشش های مردم و دولت را برای بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی می طلبد.

از آنجا که نسل جوان به عنوان سرمایه های بی بدیل، ذخیره آینده و چرخ اقتصاد یک ملت هستند؛ نقش مؤثری در تضمین حیات فرهنگی و ملی آن کشور دارند و جوانی فرصتی مغتنم برای شکوفایی استعدادهای انسانی است.

قشر جوان یکی از بازوهای محرک هر کشور است و در این دوران پا به رشد و تحول می گذارد، که باید از جوانان در عرصه های مختلف استفاده کنیم.

اگر به توسعه، پیشرفت و رفاه هر جامعه ای بیندیشیم خواهیم دید که جوانان با تلاش، فداکاری و زحماتشان برای نسل های آینده راه و روش سازندگی و پیشروی را به ارمغان می آورند.

ممسنی شهری دارای پتانسیل های مختلف و بالایی است، شهری است که بعد از تهران بیشترین درصد دانشجو را دارد و نخبگان زیادی با ایده ها و ابتکارات نوینی دارد.

محمد علی قاسمی، جوان طلبه ای است که علی رغم تمام مشکلاتی که داشته، توانسته علم خود را توسعه دهد و اختراعات سودمند و مفیدش برای مردم ممسنی و سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخاطر محرومیت زدایی از چهره شهرم به نورآباد برگشتم

بخاطر محرومیت زدایی از چهره شهرم به نورآباد برگشتم