مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-16سياسي

توسعه مناطق محروم شهری اولویت شهرداری یزد در بودجه 1401 است


نائب رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که میزان عوارض شهری در مناطق مختلف نسبت به خدمات شهری تعیین می شود، گفت: این دوره شورای اسلامی شهر یزد در بودجه سال 1401 توجه به مناطق حاشیه و محروم را در اولویت قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عزیزالله سیفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که در بودجه سال آینده شهرداری با توجه به سیاست ها و راهبردهای ابلاغی شورای اسلامی توجه به مناطق محروم حاشیه شهر مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: در این بودجه توزیع امکانات و خدمات شهری و پروژه های عمرانی به ویژه آسفالت در اولویت قرار دارد و اعتبار ویژه ای برای آن  مشخص شده است.

وی افزود: همچنین در جهت عدالت محوری و باتوجه به امکانات و خدمات موجود در مناطق حاشیه نشینی، پرداخت عوارض نیز نسبت به خدمات تعیین و پرداخت می شود تا فشار مضاعف بر مردم حاشیه نشین و کم برخوردار وارد نشود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به این که در بودجه سال 1401 توجه ویژه به مناطق کم برخودار در موضوع پرداخت عوارض مد نظر قرار گرفته شده است، گفت: انتظار می رود تخلفات ساختمانی در این مناطق کاهش یابد و مردم نسبت به دریافت مجوز و پروانه جهت هرگونه ساخت و ساز اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مناطق محروم شهری اولویت شهرداری یزد در بودجه 1401 است

توسعه مناطق محروم شهری اولویت شهرداری یزد در بودجه 1401 است