مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 08:322022-02-16فرهنگي

روایت بانوی هنرمند از خلق اثری جهانی با ورق برنج!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ وقتی پای هدفی در میان باشد رسیدن به رویاهایی که آدمی در سر پرورانده را هیچ چیز جلودارش را نخواهد بود، به ویژه اگر هدف خلق یک اثر هنری منحصر به فرد باشد.

خلق یک اثر هنری آن هم برای اولین بار در جهان توسط  یک بانوی معرق کار زنجانی شنیدن همین جمله برایم کافی بود تا بیشتر از سوژه های قبلی گزارشم مجاب شوم تا سراغی از صاحب اثر بگیرم، از اینکه این اثر جاوید به دستان پرتوان هنرمند شهرم خلق شده بر خود بالیدم و می بالم.

تماس که گرفتم پشت خط بودم، گویا ترافیک تبریک ها به صاحب اثر نیمه سنگین بود، سر شب بود که مجدد تماس گرفتم بعد از احوال پرسی کوتاه و معرفی خود، گفتم وقت مصاحبه می خواهم، گفت: سرم خیلی شلوغه! اگر می توانید فردا ساعت 11 تا 13 منزل هستم، تشریف بیاورید هم اثر را ببینید و هم مصاحبه کنید.

فردای همان شب در یک روز سرد زمستانی راهی یکی از محلات قدیمی شهر شدم، هر چند نقشه کشور به خاطر شیوع امیکرون دوباره رنگ باخته است، ولی این روزها مردم نسبت به دیگر سویه های قبلی کرونا هم چون دلتا ، بتا و آلفا بیشتر از قبل در تکاپوی انجام امورات روزمرگی هایشان هستند.

آدرس به دست وارد کوچه شدم، نزدیک ظهر بود و کوچه خلوت! حواسم به  پلاک های خانه ها بود که خانه مورد نظر را رد نکنم که دیدم، یک نفر از انتهای کوچه با لبخندی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بانوی هنرمند از خلق اثری جهانی با ورق برنج!

روایت بانوی هنرمند از خلق اثری جهانی با ورق برنج!