مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 08:322022-02-16اقتصادي

بخش باغبانی خراسان رضوی بیش از 10 هزار میلیارد تومان خسارت دیده است


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به وضعیت خسارت های وارده به بخش کشاورزی استان طی سال جاری گفت: در مجموع بیش از 10 هزار میلیارد تومان به بخش باغبانی خراسان رضوی خسارت وارد شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به وضعیت خسارت های وارده به بخش کشاورزی استان طی سال جاری گفت: در مجموع بیش از 10 هزار میلیارد تومان به بخش باغبانی خراسان رضوی خسارت وارد شده است.

محمد میری در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان خسارات محصولات باغی خراسان رضوی اظهار کرد: بیشترین خسارتی که از ابتدای امسال به بخش کشاورزی استان وارد شده، مربوط به محصولات باغی بوده است.

در این بخش درصد خسارت سرمازدگی از همه مخاطرات کشاورزی بیشتر بوده است.

وی افزود: امسال به بیش از 158 هزار تن از محصولات باغی به خاطر مخاطرات کشاورزی که اکثر آن سرمازدگی و بخشی هم نشات گرفته از تنش های خشکسالی بوده، صدمه وارد شده و به همین دلیل کاهش تولید داشتیم.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه خسارت وارد شده به هر نوع محصول متفاوت بوده، تصریح کرد: به گیاهان دارویی دیم 100 و به زیره سبز و سایر گیاهان دارویی بین 30 تا 50 درصد خسارت وارد شده و تولید این محصولات کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش باغبانی خراسان رضوی بیش از 10 هزار میلیارد تومان خسارت دیده است

بخش باغبانی خراسان رضوی بیش از 10 هزار میلیارد تومان خسارت دیده است