مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 07:472022-02-16اقتصادي

بازسازی اتوبوسهای شهری ارومیه در حال انجام است


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت:  نوسازی و بازسازی اتوبوس های حمل و نقل شهری نیازمند کمک های مالی و اعتباری دولتی است.

- ناصر سعید آبادی در گفت وگو با ایسنا افزود: نوسازی و بازسازی اتوبوس های حمل و نقل عمومی باتوجه به افزایش قیمت قطعات و قیمت اتوبوس که در حال حاضر هر دستگاه اتوبوس 5 میلیارد تومان است بدون کمک مالی و اعتباری دولت امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: در صورت تخصیص کمک های دولتی در سال آینده حتما در بحث نوسازی و بازسازی ناوگان اقدام خواهد شد.

سعید آبادی خاطر نشان کرد: متوسط عمر ناوگان اتوبوسرانی ارومیه بیش از 15 سال و متوسط عمر ناوگان تاکسیرانی این شهر 12سال است.

رییس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با تاکید بر اینکه برای بازسازی 10دستگاه اتوبوس ملکی مبلغ 2میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات دولتی و بخشی از اعتبارات داخلی شهرداری تخصیص داده شده است، اظهار کرد: از محل این اعتبارات تخصیصی بازسازی اتوبوس ها در حال انجام است،همچنین 3 دستگاه دیگر نیز در حال اتمام و بهره برداری هستند و بقیه ناوگان نیز به ترتیب دمونتاژ و بازسازی خواهند شد.

سعید آبادی درخصوص آخرین وضعیت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی ارومیه نیز یاد آور شد: در حال حاضر 30دستگاه اتوبوس ملکی و تعداد 178 دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی اتوبوسهای شهری ارومیه در حال انجام است

بازسازی اتوبوسهای شهری ارومیه در حال انجام است