مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 01:322022-02-15بين الملل

رژیم صهیونیستی هیئتی را به مذاکرات وین فرستاد


رژیم صهیونیستی دیپلمات هایی را به مذاکرات هسته ای با ایران در وین فرستاده تا با مذاکره کنندگان گروه 4+1 به همراه آمریکا گفتگو کنند.

- ، برخی منابع از جمله جرزالیم پست خبر داده اند که رژیم اسراییل برای اولین بار، روز سه شنبه تیمی را به گفت وگوهای هسته ای وین فرستاده تا بتوانند نگرانی های خود را به گوش مذاکره کنندگان با ایران برساند.

جاشوا زارکا ، معاون مدیر کل در امور استراتژیک وزارت امور خارجه و گیل رایش ، معاون مدیر کل سیاست گذاری کمیسیون انرژی اتمی رژیم صهیونیستی به دیوید نوسبام ، سفیر این رژیم در آژانس بین المللی انرژی اتمی و معاون وی در وین پیوستند و با رافائل گروسی ، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و میخاییل اولیانوف ، نماینده روسیه در مذاکرات هسته ای ایران، دیدار کردند.

گفته شده آنها قصد دارند با همه هیأت های حاضر در مذاکرات شامل چین، اتحادیه اروپا، فرانسه، آلمان، انگلیس و ایالات متحده به جز ایران دیدار کنند.

سفر این هیئت صهیونیستی به وین در حالی است که حسین امیر عبداللهیان ، وزیرخارجه ایران با اشاره به نزدیک شدن به مرحله حساس و مهم مذاکرات وین، لزوم جدیت و مسئولیت پذیری طرف های مذاکره کننده با ایران را مورد تاکید قرار داد و رسیدن به این مرحله از گفت وگوها را بیش از هر چیز، ناشی از رویکرد منطقی و نیز ابتکار عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی هیئتی را به مذاکرات وین فرستاد

رژیم صهیونیستی هیئتی را به مذاکرات وین فرستاد