مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 23:072022-02-15سياسي

گردشگری ویژگی شاخص فومن/ استقبال از انتقادات منصفانه خبرنگاران


سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به اینکه از انتقادات منصفانه خبرنگاران استقبال می کنیم، گفت: گردشگری ویژگی شاخص فومن است که از آن برای توسعه این شهرستان استفاده می کنیم.

- ، موسی فکور عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک ولادت حضرت علی (ع)، اظهار کرد: ولایت مداری و گوش به فرمان مولا و ولی خود یعنی حضرت محمد (ص) بود.

وی با اشاره به اینکه، اوج اقتدار جمهوری اسلامی را در 22 بهمن امسال شاهد بودیم، گفت: رژه خودرویی و حضور بی نظیر مردم شکوه بی نظیری را خلق کرد و خاری بر چشم دشمنان شد و اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد.

سرپرست فرمانداری فومن با بیان اینکه مردم فومن هم در این روز نشان دادند همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند، افزود: همچنان مقتدرانه در آرمان های امام راحل کار را دنبال می کنند.

فکور افزود: کار خبرنگاری اهمیت بالایی برخوردار است یک خبر می تواند جامعه ای را به چالش کشانده و حادثه ایجاد کند و خبر دیگری هم می تواند باعث همدلی و استقامت باشد.

وی با بیان اینکه کار اصحاب رسانه در مسیر توسعه کشور است، تصریح کرد: گاهی برخی مدیران انتقادها را تحمل نمی کنند اگر نقد منصفانه باشد بسیاری از مشکلات حل و کارها به درستی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری ویژگی شاخص فومن/ استقبال از انتقادات منصفانه خبرنگاران

گردشگری ویژگی شاخص فومن/ استقبال از انتقادات منصفانه خبرنگاران