مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 20:272022-02-15سياسي

برگزاری جشن ولادت امام علی(ع) با حضور زندانیان


جشن میلاد ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) در اردوگاه حرفه آموزی خرم آباد با حضور زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خرم آباد برگزار و به زندانیان مانوس با قرآن و رهایی یافته از اعتیاد جوایز نقدی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جشن میلاد ولادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) در اردوگاه حرفه آموزی خرم آباد با حضور عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های لرستان،کارکنان و زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم آباد برگزار شد.

مدیرکل زندان های لرستان در این مراسم با تاکید بر تاثیرات مهم نهج البلاغه در زندگی فردی و اجتماعی وبرپایی پویش حفظ و تفهیم کلام امیر مومنان علی(ع) در زندان های لرستان که نسخه بروز انسان سازی در تمامی زمینه هاست، بیان کرد: مسیر روشن زندگی با نگاه ویژه به کلام حضرت علی (ع) میسر می شود.

وی افزود: همانگومه که در نامه 53 عهدنامه مکتوب خطاب به مالک اشتر نخعی او را به تقوای الهی ، و مقدم داشتن طاعت خدا، و پیروی آنچه را که خداوند در کتابش از واجبات و سنّت های خود امر فرموده فرمان می دهد.

  کشوری با بیان اینکه امیر مومنان در تمامی امور بین مردم و حکومت مالک را به اطلاعت از خداوند دعوت کرده است، گفت: نهج البلاغه در کنار قرآن کریم رشد پیدا کرده بنابراین نباید از این کتاب غافل شد و با بکار گیری این کتاب ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ولادت امام علی(ع) با حضور زندانیان

برگزاری جشن ولادت امام علی(ع) با حضور زندانیان