مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-15حوادث

کشف 15 تُن کله و پاچه فاسد در مراغه


ماموران پس از تحقیقات تکمیلی اطمینان از صحت و سقم موضوع، با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از یک سردخانه مقدار 15 تُن کله پاچه گوسفندی فاسد را که به صورت فله ای در سردخانه نگهداری می شد را کشف کردند.

- فرمانده انتظامی مراغه (آذربایجان شرقی) از کشف 15 تُن آلایش دامی فاسد و غیر بهداشتی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، توحید فارسی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری آلایش گوسفندی (کله و پاچه) فاسد و غیربهداشتی در یکی از سردخانه های حاشیه شهر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی اطمینان از صحت و سقم موضوع، با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این سردخانه مقدار 15 تُن کله پاچه گوسفندی فاسد را که به صورت فله ای در سردخانه نگهداری می شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و محل مربوطه نیز برابر دستور ماموران مرکز بهداشت پلمب شد.

فارسی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و یا کسب اخباری از این دست، موضوع را از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند برخورد قانونی و قاطع انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 تُن کله و پاچه فاسد در مراغه

کشف 15 تُن کله و پاچه فاسد در مراغه