مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 17:172022-02-15سياسي

چهارمین مرکز تسهیل کسب و کار منطقه 11 افتتاح شد


چهارمین مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار منطقه 11 با عنوان مرکز جهش، افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر مدیرعامل این سازمان با اشاره به اینکه این مرکز چهارمین مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و نخستین مرکز جهش است گفت: مراکز جهش بیشتر برای صاحبان مشاغل سیار و بی کانون مانند کارگران فصلی و ساختمانی که در چهارراه ها جویای کار هستند، ارائه خدمت می نمایند.

وی با تاکید بر اینکه مراکز تسهیل توسعه بر حفظ کرامت انسانی این افراد استوار است افزود: شهرداری تهران در قبال همه شهروندان مسئول است و و باید از ظرفیت های پایتخت برای ایجاد اشتغال پایدار بیش از پیش، با استفاده از ابزار مانع زدایی، اقدام نماییم.

احمدی صدر در پایان با تقدیر از همکاری مجاهدانه شهرداری منطقه 11 برای تسهیل گری در امر اشتغال تقدیر و خاطر نشان کرد: امیدواریم، با همت و تجمیع ظرفیت ها و تسهیل گری، شاهد راه اندازی مراکزی در سایر مناطق شهرداری تهران نیز باشیم.

سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 نیز در این آیین افتتاح این مرکز گفت: امروزه موضوع اشتغال و کارآفرینی و پرداختن به موضوعات اقتصادی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر عدالت کار آفرینی و رونق تولید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین مرکز تسهیل کسب و کار منطقه 11 افتتاح شد

چهارمین مرکز تسهیل کسب و کار منطقه 11 افتتاح شد