مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-15سياسي

معتادان متهاجر و راهی که بی بازگشت به نظر می رسد


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: معتادان تحت درمان در مراکز ترک اعتیاد، آموزش های طرح هور و هجرت را فرا می گیرند.

- حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا، به رسانه های گروهی اعلام کرد: مراکز ترک اعتیاد موجود در استان خصوصی هستند؛ هم اکنون مرکز دولتی ترک اعتیاد در استان نداریم و در مراکز خصوصی، معتادین متجاهر نگهداری می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از آن جایی که معتادان متجاهر به این مراکز ارجاع داده می شوند، نظارت و بازرسی در مراکز در حال انجام است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: در مرکز استان یک مرکز قرنطینه داریم که سم زدایی اولیه در آن انجام می شود و فرد از لحاظ ابتلا به کرونا نیز بررسی می شود.

وی بیان کرد: در کمپ های ترک اعتیاد طرح هایی از جمله هور و هجرت برگزار می شود که هدف آن بازگشت معتاد به خود است و مدرسین آن نیز که خود معتادان ترک کرده هستند، در تهران آموزش می بینند.

وحدانی نیا گفت: پس از درمان نیز تیم های درمانگر از معاونت پیشگیری از وقوع جرم، امر مراقبت از بهبود یافته را تا چند ماه دنبال می کنند و مشکلی در حوزه تأمین خوراک، نظافت و بهداشت محیط در کمپ های ترک اعتیاد وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان متهاجر و راهی که بی بازگشت به نظر می رسد

معتادان متهاجر و راهی که بی بازگشت به نظر می رسد