مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-15ورزشي

طرح ارتقای گواور به شهر در مراحل نهایی است


نماینده مردم قصرشیرین، گیلان غرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی به پیگیری های صورت گرفته برای ارتقای بخش گواور به شهرستان اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده  قصرشیرین، گیلان غرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای امروز در نشست با اهالی بخش گواور، اظهار کرد: به منظور رفع مشکل بحران آب آشامیدنی در شهر سرمست و تعدادی از روستاهای این بخش 15 میلیارد تومان اعتبار تامین و اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: کار مطالعاتی بدین منظور انجام گرفته و تا پایان هفته جاری این پروژه به مناقصه خواهد رفت و به شکل اساسی مشکل آب شرب شهر سرمست مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم قصرشیرین، گیلان غرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی همچنین به پیگیری های صورت گرفته برای ارتقای بخش گواور به شهرستان اشاره کرد و گفت: طرح ارتقاء بخش غرب به شهرستان در دستور کار وزارت کشور و دولت قرار گرفته است و کار کارشناسی در این زمینه با حضور کارشناسان تقسیمات کشوری در منطقه صورت گرفته است و این طرح در مسیر مراحل نهایی است.

وی همچنین از اختصاص اعتبار لازم به منظور تجهیز بخش گواور به امکانات ورزشی و همچنین رفع مشکل کفپوش سالن های ورزشی شهر سرمست از طریق وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ارتقای گواور به شهر در مراحل نهایی است

طرح ارتقای گواور به شهر در مراحل نهایی است