مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-15اقتصادي

ایجاد 37 مرکز برای ارتقای کیفیت آموزش خلبان ها در کشور


دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به ایجاد 37 مرکز برای ارتقای کیفیت آموزش خلبان ها در کشور گفت: - افزایش کمی هواپیماهای سبک آموزشی یکی از زیرساخت هایی است که برای ارتقای کیفیت آموزشی خلبان ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتقای آموزش خلبانی با توجه به پیشرفت های چشمگیر در صنعت هوانوردی، به یک ضرورت تبدیل شده و خلبانان باید قادر باشند خود را با تغییرات هماهنگ کنند و باید برای ارتقاء آموزش یک خلبان؛ دانش، مهارت و نگرش او را ارتقا داد.

بر همین اساس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دیگر نهادهای مرتبط، 37 مرکز آموزشی در این ارتباط ایجاد شده است؛ مراکز آموزشی خصوصی و شعبات مختلف مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی که از هواپیمای فوق سبک و سایر مدل های دیگر برای آموزش خلبانان استفاده می کنند.

منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره این آموزش ها اظهار کرد: برای آموزش خلبان های هواپیما نیز فعالیت زیادی در جریان است و بر همین اساس به سراغ شرکت های دانش بنیان و خلاق رفتیم تا در این حوزه وارد عمل شوند و هواپیماهای سبک آموزشی تولید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 37 مرکز برای ارتقای کیفیت آموزش خلبان ها در کشور

ایجاد 37 مرکز برای ارتقای کیفیت آموزش خلبان ها در کشور