مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-15سياسي

پخت و توزیع آش به نیت سلامتی رهبر انقلاب در دوراهک


همزمان با میلاد امیر المومنین (ع) به همت گروه جهادی شهید علی سلمانی پایگاه خواهران سمیه دوراهک هزار و 500 پرس آش به نیت سلامتی پدر معنوی جوامع اسلامی پخت و توزیع شد.

- بوشهر- همزمان با میلاد امیر المومنین (ع) به همت گروه جهادی شهید علی سلمانی پایگاه خواهران سمیه دوراهک هزار و 500 پرس آش به نیت سلامتی پدر معنوی جوامع اسلامی پخت و توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امام جمعه دیر صبح سه شنبه در مراسم پخت آش به نیت سلامتی پدر معنوی جوامع اسلامی در شهر دوراهک، اظهار داشت: خانواده ها با تاسی به امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در مسیر سبک زندگی اسلامی قدم بردارند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی با تقدیر از این اقدام ارزشمند جهادی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب واقعاً پدر جامعه اسلامی نه تنها در ایران بلکه امت اسلامی هستند.

وی افزود: امیدواریم ایشان به عنوان ناخدای کشتی انقلاب در حوادث مختلف به ساحل نجات رسانده و برساند و این پرچم به دست امام زمان (عج) برساند.

امام جمعه دیر، امیرالمومنین (ع) را یک جهادگر به تمام معنا دانست که در عرصه های مختلف فعالیت داشت و ادامه داد: نیروهای جهادی ما بویژه خواهران و زنان هم با تاسی از ائمه معصومین در دوران انقلاب در کنار امور خانه داری حضور مستقیم در مبارزه با رژیم طاغوت داشتند و در دوران دفاع مقدس هم در جبهه و هم پش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت و توزیع آش به نیت سلامتی رهبر انقلاب در دوراهک

پخت و توزیع آش به نیت سلامتی رهبر انقلاب در دوراهک