مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-15فرهنگي

در کودتای نقاب چه اتفاقی افتاد؟/ معرفی آثاری برای تاریخ تشیع


در قسمت چهل و چهارم برنامه چراغ مطالعه کتاب «قدر مطلق یک توطئه» شامل واکاوی کودتای نقاب با حضور شاداب عسگری یکی از نویسندگان این اثر نقد وبررسی می شود.

- ، در اولین شب از هفته بیست و دوم برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه بیست و ششم بهمن ماه پخش می شود ابتدا مهمترین اخبار حوزه ی کتاب، نشر و ترجمه مرور می شود و سپس در بخش چی را چطور بخوانیم، سعید طاووسی در مورد تاریخ تشیع و اینکه چطور باید آثار مرتبط با این حوزه را خواند سخن خواهد گفت و منابعی را برای مطالعه معرفی می کند.

در بخش فارسی وار با رضا بیات؛ استاد دانشگاه، پژوهشگر ادبیات آیینی درباره موضوع مناقب امیرالمومنین در ادبیات فارسی گفتگو می شود و سپس در بخش تجربه خواندن علی الماسی زند درباره تجربه خواندن کتاب هبوط نوشته علی شریعتی صحبت می کند.

اما در دومین شب برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه پخش می شود کتاب قدر مطلق یک توطئه (کودتای نقاب به روایت اسناد) با حضورشاداب عسگری یکی از نویسندگان این اثر اثرمورد بحث و گفتگو قرار می گیرد.

کتاب قدر مطلق یک توطئه شامل واکاوی کودتای نقاب و انتشار 170 برگ سند تازه از این کودتا، نوشته شاداب عسگری و اسماعیل قمریان معمره توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کودتای نقاب چه اتفاقی افتاد؟/ معرفی آثاری برای تاریخ تشیع

در کودتای نقاب چه اتفاقی افتاد؟/ معرفی آثاری برای تاریخ تشیع