مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-15پزشكي

آغاز واکسیناسیون کودکان 5 سال به بالا در خراسان شمالی


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آغاز واکسیناسیون کودکان 5 سال به بالا در تمام مراکز تجمیعی و پایگاه های واکسیناسیون سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، افشین دلشاد، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به آغاز واکسیناسیون کودکان 5 سال به بالا در تمام مراکز تجمیعی و پایگاه های واکسیناسیون سطح استان، اظهار کرد: واکسن های مورد تأیید برای این گروه سنی، پاستوکووک و سینوفارم است و میزان تزریق و فاصله بین 2 نوبت، مشابه گروه های سنی بالاتر و بالغین است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم که والدین، نسبت به تزریق واکسن به فرزندانشان اقدام کنند، گفت: در دسترس ترین واکسن، بهترین واکسن است، همچنان شعار ماست، خوشبختانه هم اکنون انواع واکسن ها را در اختیار داریم، بنابراین افراد منتظر واکسن خاصی نباشند و حتماً برای دریافت دزهای عقب افتاده و دز سوم واکسن خود به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

پوشش 50درصدی واکسیناسیون دز سوم در خراسان شمالی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: پوشش واکسیناسیون دز سوم در استان به حدود 50 درصد رسیده است که نشان از مشارکت مردم در این امر دارد، بنابراین با توجه به اهمیت و تأثیر تزریق واکسن در کاهش میزان بستری و فوتی های کرونا در افراد واکسن ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون کودکان 5 سال به بالا در خراسان شمالی

آغاز واکسیناسیون کودکان 5 سال به بالا در خراسان شمالی