مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 02:122022-02-14فرهنگي

موسیقی اصیل لرستان خاصیت و استعداد جهانی شدن را دارد


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان با بیان اینکه هرکجا اسمی از موسیقی در میان باشد، همواره اسم لرستان در قله می درخشد، گفت: موسیقی اصیل لرستان خاصیت و استعداد جهانی شدن را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرید رحمتی شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری جشنواره موسیقی و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بخش جانبی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به میزبانی انجمن موسیقی لرستان در تالار شهید آوینی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه میزبانی این جشنواره ها به راحتی امکان پذیر نیست و نیاز به رایزنی و تعامل دارد، عنوان کرد: با رایزنی و پیگیری توانستیم علاوه بر جشنواره فیلم و موسیقی فجر را هم داشته باشیم.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان گفت: لرستان در میزبانی جشنواره فیلم و موسیقی فجر به عنوان مظهر فعالیت یکسال سهم بالایی دارد، تا قبل از کرونا همواره جشنواره های فیلم، موسیقی، مد و لباس، هنرهای تجسمی و شعر را داشتیم اما با ورود کرونا این روند تعطیل شد.

رحمتی افزود: امسال با بهبود نسبی اوضاع و با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی دو جشنواره فیلم و موسیقی فجر را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر از دوازده تا 22 بهمن ماه در دو سالن استقلال خرم آباد و فلسطین بروجرد برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی اصیل لرستان خاصیت و استعداد جهانی شدن را دارد

موسیقی اصیل لرستان خاصیت و استعداد جهانی شدن را دارد