مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 00:172022-02-14ورزشي

ماجرای پیشنهاد عزیزی خادم به دادکان که بلافاصله رد شد


شهاب الدین عزیزی خادم که اینروزها موقعیت ویژه ای در فدراسیون فوتبال دارد و احتمال عزل موقت او در جلسه روز پنجشنبه هیات رییسه فدراسیون کم نیست دیداری با محمد دادگان داشته و در جلسه دو ساعته آنها درباره شرایط فعلی فدراسیون فوتبال صحبت شده است.

اما این خبر چقدر صحت دارد؟ دیدار دو هفته پیش اتفاق افتاد رییس فعلی فدراسیون فوتبال، حدود دو هفته پیش با محمد دادگان دیدار کرده و موضوع جلسه هم پیشنهاد به او برای پذیرفتن پست مدیریت فنی فدراسیون فوتبال بوده است.

پس از کناره گیری مهدی مهدوی کیا، از پست مدیریت فنی فدراسیون فوتبال و ارسال ایمیل استعفایش به فیفا، شهاب الدین عزیزی خادم در یک جلسه از محمد دادگان خواسته بود تا این پست را قبول کند.

البته این در حالی است که در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال که یک ماه قبل برگزار شده بود، دکتر بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه معرفی شده بود و اگر قرار بود کسی به عنوان مدیرفنی فدراسیون فوتبال به فیفا معرفی شود، این ذوالفقارنسب بود اما عزیزی خادم به پیشنهاد مشاورانش و بالاخص یکی از مشاوران نزدیکش، سراغ محمد دادگان رفته است.

البته پس از دو ساعت جلسه دادگان پیشنهاد مدیریت فنی فدراسیون فوتبال را به دلایلی که ظاهرا آن را هم به صورت واضح و آشکار هم اعلام نکرده، قبول نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پیشنهاد عزیزی خادم به دادکان که بلافاصله رد شد

ماجرای پیشنهاد عزیزی خادم به دادکان که بلافاصله رد شد