مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 00:072022-02-14سياسي

مهندسان ناظر کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛ 10 سال در انتظار استخدام


جمعی از مهندسان ناظر جهاد کشاورزی در انتظار استخدام هستند جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از استاندار و مجمع نمایندگان استان خواستار رسیدگی و تعیین تکلیف وضعیت شغلی خود شدند و تجمع کردند.

- مهندسان ناظر کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛ 10 سال در انتظار استخدام ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جمعی از مهندسان ناظر جهاد کشاورزی در انتظار استخدام هستند جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از استاندار و مجمع نمایندگان استان خواستار رسیدگی و تعیین تکلیف وضعیت شغلی خود شدند و تجمع کردند.

  یکی از این ناظران به خبرنگار ایسنا گفت: ناظرین جهاد کشاورزی متخصصانی هستند که در تمام زیر شاخه های کشاورزی فعالیت کرده و دارای مدرک کارشناسی تا دکترا هستند.

وی افزود: این متخصصان که پس ازیک دهه و بعضا 12 سال کار در عرصه و میدان کشاورزی ایران اسلامی تلاش کرده اند از آزمون عملی نیز سربلند بیرون آمدند که پس از این مدت کار جهادی بدون مزد و امنیت شغلی، متاسفانه قرارداد این متخصصان بصورت یک طرفه از سوی جهاد کشاورزی لغو شده است و این جهادگران کارآزموده را در جهنم بالتکلیفی رها کرده اند.

یکی دیگر از این ناظران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به دلیل حضور نیافتن ناظرین و تمدید قرارداد، در طرح تعیین تکلیف کارکنان دولت نیز قرار نخواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندسان ناظر کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛ 10 سال در انتظار استخدام

مهندسان ناظر کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛ 10 سال در انتظار استخدام