مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 23:522022-02-14سياسي

بی نشان؛ روایت آزاده ای که با مزار خود مواجه شد


بی نشان عنوان کتابی است که به روایت زندگی و اسارت یک آزاده دوران دفاع مقدس کوهدشتی به نام امامعلی کونانی که بعد از بازگشت به وطن با مزار، سنگ قبر و حجله خود مواجه می شود، - پرداخته است.

بی نشان روایتی از زندگی اسیر آزاد شده ایرانی، امامعلی کونانی، است که با مصاحبه و پژوهش نسرین دالوند و نگارش فرحزاد جهانگیری به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب در دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری استان لرستان و با شمارگان 1250 نسخه در قطع رقعی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

کتاب مذکور در چهار فصل شامل از تولد تا دوران انقلاب ، دوران بعد از انقلاب تا خدمت سربازی ، اسارت و آزادی از اسارت و بازگشت به وطن نگاشته شده و تصاویر و اسناد در صفحات پایانی کتاب آورده شده است.

پس از مقدمه، کتاب با مطلبی به این شرح بالاخره مزار خودم را دیدم، اسمم که خیلی درشت روی سنگ حک شده بود خیلی به چشم می آمد، سنگ سفید بزرگی بود که تمام قسمت هایش را با جملاتی حکاکی کرده بودند.

درست همان چیزی بود که همیشه تصورش را می کردم، چشمم را بالاتر آوردم، یک قاب آلومینیومی بالای قبرم نصب شده بود، انگار عکس من بود! آره، عکس قاب گرفته من بود که گلدان های گلی اطرافش جلوه خاصی به آن داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی نشان؛ روایت آزاده ای که با مزار خود مواجه شد

بی نشان؛ روایت آزاده ای که با مزار خود مواجه شد