مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 22:372022-02-14اقتصادي

دستگاه های حاکمیتی به فعالان بخش خصوصی بیشتر بها دهند


معاون قضایی دادستان کل کشور اخذ عوارض از صادرکنندگان را موضوعی خلاف اصول عنوان کرد و افزود: همه جای دنیا به صادرکننده جایزه می دهند اما در کشور ما برای چنین کسانی عوارض تعیین می شود.

- دستگاه های حاکمیتی و حکومتی باید به فعالان بخش خصوصی بهای بیشتری دهند تا با توسعه فعالیت های آنان، فعالان اقتصادی برای فرزندان ما اشتغال ایجاد و از بخش تولید حمایت کنند.

   سعید عمرانی دوشنبه شب، 25 بهمن، در جمع مدیران اقتصادی و برخی از تولیدکنندگان خراسان رضوی اظهار کرد: باید توجه داشت زمانی که یک تولیدکننده به عنوان مفسد محاکمه می شود، نگاه کارگران و خانواده آن ها به وی تغییر می کند.

وی ادامه داد: به هیمن جهت باید توجه داشت تا زمانی که مستندات لازم برای محکومیت یک نفر جمع آوری نشده باشد، نباید وی را بازداشت کرد.

علاوه بر این لازم است نسبت به اتهامات شخص مورد نظر کارشناسی لازم صورت گیرد نه اینکه او را مقابل کارگرانش و خانواده شان ضایع و برای وی پرونده سازی کنیم.

خراسان رضوی در رتبه نخست حمایت از تولید قرار دارد عمرانی با بیان اینکه خراسان رضوی در رتبه نخست حمایت از تولید قرار دارد، عنوان کرد: انتظار می رود این استان همواره بین اولین ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های حاکمیتی به فعالان بخش خصوصی بیشتر بها دهند

دستگاه های حاکمیتی به فعالان بخش خصوصی بیشتر بها دهند