مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 21:172022-02-14سياسي

کام مردم سی سخت همچنان تشنه/فرماندار دست به کار شد


شهر سی سخت با آنکه روی دریای از آب قرار گرفته اما همچنان برخی از قسمت های آن از بی آبی رنج می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مشکلات کمبود آب شرب در شهر سی سخت، سرپرست فرمانداری دنا را پای درد دل مردم کشاند.

مشکلات متعدد آب و فاضلاب و کمبود آب شرب در شهر سی سخت پیشینه زیادی ندارد و این مشکل طی یکی دوسال اخیر به وجود آمده است و باعث شده داد مردم بلند شود و بارها اعتراض های زیادی در رسانه ها داشته باشند تا شاید مسئولین آب و فاضلاب استانی عکس العملی نشان دهند وبه مشکل آنها رسیدگی کنند اما چنین نشد.

مردم شهر سی سخت بر این باورند که اداره کل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد آب و فاضلاب شهرستان دنا را به امان خدا سپرده است و هیچ گونه حمایتی نمی کند و مشکلات کمبود آب شرب شهر سی سخت برایشان اهمیتی ندارد که جای بسی تأمل است.

شهر سی سخت، واقع شده در دامنه دنای سرافراز با چشمه ساران فراوان که آب شرب چندین روستای پایین دست و روستاهای اطراف را فراهم می کند این روزها به شدت با مشکل بی آبی دست و پنجه نرم می کند و مسئولین آب و فاضلاب استان هم گوششان بدهکار نیست و سلامت مردم در این شرایط حاد کرونایی برایشان اهمیت ندارد که جای بسی تأسف است که این مردم که بر روی دریایی از آب گوارا زندگی می کنند مشکل بی آبی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کام مردم سی سخت همچنان تشنه/فرماندار دست به کار شد

کام مردم سی سخت همچنان تشنه/فرماندار دست به کار شد