مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 20:272022-02-14سياسي

اعلام برندگان مسابقه کتابخوانی خطبه مسجد


معاون فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: برندگان مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب خطبه مسجد مشخص شدند.

- حسین مظفری، معاون فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل امشب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی خطبه مسجد با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد و حدود 20  دستگاه اجرایی و خبرگزاری در برگزاری این مسابقه بزرگ کتابخوانی مشارکت داشتند.

معاون فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل بیان کرد: در این مسابقه یک هزار و 313 نفر از 18 استان مختلف کشور شرکت کرده بودند و 2 هزار جلد کتاب هم در بین عموم مردم، دستگاه های اجرایی و فرهنگی، دانشگاه ها، دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی و .

توزیع شد.

مظفری عنوان کرد: این مسابقه همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت علی(ع) با تعیین برندگان به کار خود پایان داد و بدین ترتیب 6 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش 5 میلیون ریال، 40 کارت هدیه یک میلیون ریالی و 5 تربت کربلا به همراه نگین انگشتری ساخته شده از سنگ حرم به برندگان اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برندگان مسابقه کتابخوانی خطبه مسجد

اعلام برندگان مسابقه کتابخوانی خطبه مسجد