مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 20:222022-02-14بين الملل

افزایش همکاری با ایران برای صلح منطقه حیاتی است


فرمانده ارتش پاکستان در دیدار وزیر کشور ایران با تاکید بر حفظ امنیت در امتداد مرز های دو کشور، گفت: همکاری ها میان دو همسایه برادر برای صلح و ثبات در منطقه حیاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، روابط عمومی ارتش پاکستان شامگاه دوشنبه بیانیه ای در ارتباط با دیدار امروز احمد وحیدی وزیر کشور و اعضای هیات ایرانی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان منتشر کرد.

این نشست در مقر فرماندهی ارتش در شهر راولپندی برگزار شد و برخی از مسوولان لشکری و امنیتی پاکستان همچنین سید محمدعلی حسینی سفیر ایران در پاکستان، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی ایران و سرهنگ مصطفی قنبرپور وابسته نظامی کشورمان در پاکستان حضور داشتند.

در بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان آمده است: در دیدار هیات وزیر کشور ایران طیف وسیعی مربوط به محیط استراتژیک جغرافیایی به ویژه وضعیت امنیتی منطقه ای و همکاری های دوجانبه تهران و اسلام آباد در حوزه های دفاعی و امنیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وحیدی و ژنرال باجوا همچنین سازوکار امنیت در مرز های ایران و پاکستان از جمله طرح احداث بازارچه های مرزی را نیز مورد بحث قرار دادند.

فرمانده ارتش پاکستان گفت که افزایش همکاری ها بین دو همسایه برادر برای صلح و ثبات در منطقه حیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری با ایران برای صلح منطقه حیاتی است

افزایش همکاری با ایران برای صلح منطقه حیاتی است