مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 20:172022-02-14سياسي

پاداش ترویج فضائل امیرالمؤمنین(ع) در کلام پیامبر اسلام(ص)


یکی از کارشناسان دینی با بیان اینکه تمام احادیث پیامبر(ص) را نابود کردند و از بین بردند تا فضائل امام علی(ع) فراموش شود، گفت: پیامبر فرمودند هر کسی یک فضیلت از فضائل ایشان را بنویسد تا روزی که این نوشته خوانده می شود ملائکه برای او طلب استغفار و بخشش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد دارستانی در مراسم جشن شب میلاد امیرالمؤمنین(ع) که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: امشب در عالم هستی اتفاق عظیمی افتاده و قلب پیامبر(ص) از این اتفاق و ولادت امیرالمؤمنین(ع) شاد شده است.

وی افزود: پیامبر(ص) فرمودند خداوند برای برادرم علی بن ابیطالب (علیه السلام) فضائلی قرار داده است که تعدادش را فقط خودش می داند و هر کسی فضیلتی از فضائل امیر مؤمنان(ع) را بگوید خدا تمام گناهان گذشته و آینده اش را می بخشد.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: در هر محفلی و در هر جایی باید فضایل امیرمؤمنان را نقل کنیم، مرد برای زن، زن برای بچه ها، بچه ها برای هم، معلم برای دانش آموزان و هر جایی باید بگوییم زیرا در جامعه ای که فضائل امیر مؤمنان گفته شود حق ولایت پایمال نمی شود.

وی با بیان اینکه تمام احادیث پیامبر(ص) را نابود کردند و از بین بردند تا فضائل علی علیه السلام فراموش شود، گفت: پیامبر فرمودند هر کسی یک فضیلت از فضائل ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش ترویج فضائل امیرالمؤمنین(ع) در کلام پیامبر اسلام(ص)

پاداش ترویج فضائل امیرالمؤمنین(ع) در کلام پیامبر اسلام(ص)