مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 19:122022-02-14اقتصادي

معاون قضایی دادستان: کالاها 30 درصد گرانتر به دست مردم می رسد


اگر قیمت گذاری کالا بدون در نظر گرفتن هزینه های تمام شده تولید انجام شود، محکوم به شکست است اما در این میان باید هم هزینه های کارگر و کارخانه در قیمت تمام شده کالا در نظر گرفته شود و هم حمایت مورد نظر در قیمت تعیین شده برای کالاها لحاظ گردد.

- اگر قیمت گذاری کالا بدون در نظر گرفتن هزینه های تمام شده تولید انجام شود، محکوم به شکست است اما در این میان باید هم هزینه های کارگر و کارخانه در قیمت تمام شده کالا در نظر گرفته شود و هم حمایت مورد نظر در قیمت تعیین شده برای کالاها لحاظ گردد.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: کالاها 30 درصد گرانتر از قیمت تمام شده تولیدشان به دست مردم می رسد که این میزان به جیب افراد ناشناس یا دلال می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سعید عمرانی دوشنبه شب در حاشیه بازدید از کارخانه چسب سامد مشهد در جمع خبرنگاران، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت درصدد اصلاح این اشکال و اجرای طرح تحولی در مورد همه کالاها است تا هر کدام قیمت گذاری معقولی داشته باشند.

وی تاکید کرد: اگر قیمت گذاری کالا بدون در نظر گرفتن هزینه های تمام شده تولید انجام شود، محکوم به شکست است اما در این میان باید هم هزینه های کارگر و کارخانه در قیمت تمام شده کالا در نظر گرفته شود و هم حمایت مورد نظر در قیمت تعیین شده برای کالاها لحاظ گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قضایی دادستان: کالاها 30 درصد گرانتر به دست مردم می رسد

معاون قضایی دادستان: کالاها 30 درصد گرانتر به دست مردم می رسد