مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-14سياسي

اطلاعات شفاف موجب کاهش خطا در جامعه می شود


رییس شورای شهر کرمان از اجرای طرح شفافیت در شهرداری کرمان دفاع کرد و گفت: ارائه اطلاعات و شفافیت موجب کاهش خطا در جامعه می شود.

- ، رییس شورای اسلامی شهر کرمان در نشست این شورا با اشاره به اینکه سوء استفاده دشمنان یکی از آسیب هایی است که پس از شفاف سازی و جاری شدن اطلاعات در جامعه ایجاد می شود، گفت: این موضوع نباید ما را به مخفی کاری وادار کند.

علیرضا نادری ضمن تبریک فرا رسیدن مولود کعبه، حضرت علی (ع)، در توضیح برخی حواشی پیش آمده پس از انتشار مبالغ دریافتی کارکنان شهرداری و اعضای شورا، با بیان اینکه اصل شفافیت اقدام درستی است، اما ممکن است در شیوه اجرای آن ایراداتی وجود داشته باشد، گفت: ناگوارترین اتفاق پس از انتشار مبالغ دریافتی دی ماه، لطمه ای بود که به یکی از اعضای شورا وارد شد.

وی افزود: پس از اینکه شهرداری اطلاعات حقوقی کارکنان را منتشر کرد، شورا نیز تصمیم گرفت این اطلاعات را منتشر کند و دو جدول در این خصوص منتشر شد، ولی برخی این دو را با هم ندیدند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: برخی از اعضای شورا، علاوه بر مبالغ دریافتی مربوط به جلسات و کمیسیون های شورا و دریافتی از شهرداری، خارج از شورا و شهرداری مثلاً از کمیسیون ماده 100 نیز دریافتی داشتند که این مبالغ نیز شبهه ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات شفاف موجب کاهش خطا در جامعه می شود

اطلاعات شفاف موجب کاهش خطا در جامعه می شود