مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 18:522022-02-14سياسي

توزیع ماهانه یک هزار میلیارد تومان بسته معیشتی توسط بسیج


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ماهانه یک هزار میلیارد تومان کمک های معیشتی توزیع می شود، گفت: در کنار این کمک ها آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در آیین توزیع 20 هزار بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان از کرونا با تقدیر از همه کسانی که در دوران شیوع کرونا اقدام به کمک به همنوعان خود کردند، اظهار کرد: در کنار تدابیر پیش بینی شده برای این امر سپاه و بسیج هم به میدان آمده و به یاری مردم ایران شتافتند.

وی بسیج را به عنوان نیروی در خدمت مردم ایران دانست و افزود: در این راستا طرح شهید سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا با تمرکز بر روی قطع زنجیره ویروس کرونا عملیاتی شد.

 رییس سازمان بسیج مستضعفین به عملیاتی شدن سنت علوی و بزرگ اسلامی با عنوان مواسات و همدلی با همراهی نیروهای بسیج اشاره و تصریح کرد: در این راستا از سال 1399 که مقام معظم رهبری اقدام به تبیین و مطالبه اجرای این طرح کردند، بسیج به میدان آمده و با سازماندهی ظرفیت های مردمی این طرح را عملیاتی و در حال حاضر هم بنا به حکم ضرورت اجرای آن ادامه دارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی های انجام شده ماهانه یک هزار میلیارد تومان کمک های معیشتی توزیع می شود، ادامه داد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ماهانه یک هزار میلیارد تومان بسته معیشتی توسط بسیج

توزیع ماهانه یک هزار میلیارد تومان بسته معیشتی توسط بسیج