مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 17:222022-02-14اجتماعي

برگزاری اعتکاف در شهرستان اسدآباد منتفی است


قرار بر آن بود که مراسم امسال اعتکاف امسال شهرستان با 20 درصد ظرفیت برگزار شود اما با توجه به تغییر شرایط رنگ بندی اسدآباد برگزاری مراسم اعتکاف شهرستان منتفی  است.

- ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری اسدآباد گفت: قرار بر آن بود که مراسم امسال اعتکاف امسال شهرستان با 20 درصد ظرفیت برگزار شود اما با توجه به تغییر شرایط رنگ بندی اسدآباد برگزاری مراسم اعتکاف شهرستان منتفی  است.

حسین علی شرکایی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان اسدآباد اظهار کرد:به تبع اعتکاف ،مراسم جشن تکلیف دانش آموزان شهرستان نیز برگزار نخواهد شد و با توجه به شرایط تشدید نظارت ها بر تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضرورت دارد.

وی همچنین از تعطیلی تمامی اماکن سربسته ورزشی و باشگاه های خصوصی و بدنسازی این شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: از دستگاه های دولتی سطح شهرستان درخواست داریم تا با دور کاری بانوان کارمند دارای فرزند زیر شش سال تا 30 بهمن موافقت کنند.

فعالیت غذاخوری و رستوران ها به صورت بیرون بر، تعطیلی فعالیت اماکن ورزشی، ضرورت واکسیناسیون زنان باردار و کودکان زیر دو سال تا 11 سال، نظارت و تذکر و ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط بخش حمل و نقل درون شهری و برون شهری، تبلیغات محیطی توسط شهرداری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اعتکاف در شهرستان اسدآباد منتفی است

برگزاری اعتکاف در شهرستان اسدآباد منتفی است