مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 17:022022-02-14سياسي

مجلس مسیر شفاف سازی مالی دانشگاه های علوم پزشکی را هموار کند


بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیانیه ای عنوان کرد: مجلس مسیر شفاف سازی مالی دانشگاه های علوم پزشکی را هموار کند.

- به نقل از بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این نهاد دانشجویی در بیانیه ای از نمایندگان مجلس خواست تا با تصویب بند الحاقی کمیسیون تلفیق در صحن علنی، مسیر شفاف سازی عملکرد مالی و افزایش انضباط مالی دانشگاه های علوم پزشکی را در سال آینده هموار کند.

در این بیانیه آمده است: یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم برقراری شفافیت و انضباط مالی در قوه مجریه بوده است.

تأکیدات فراوان رییس جمهور مبنی بر اهمیت برقراری شفافیت در پیشگیری از وقوع فساد و روابط مالی ناسالم و کارآمدسازی نظام اداری و نظام بودجه ریزی و مدیریت منابع و مصارف عمومی گواهی بر این موضوع است.

در همین راستا مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس شورای اسلامی در الحاق بندی به تبصره 19 لایحه بودجه مبنی بر شمول دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در قانون محاسبات عمومی و الغای ماده یک قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر بود.

در این میان جای تعجب است که معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور در بیانیه ای خواهان لغو این مصوبه و استمرار عدم شفافیت و حسابرسی عمومی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس مسیر شفاف سازی مالی دانشگاه های علوم پزشکی را هموار کند

مجلس مسیر شفاف سازی مالی دانشگاه های علوم پزشکی را هموار کند