مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 16:572022-02-14حوادث

حریق کارگاه تراشکاری در رضی آباد شهریار مهار شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش حریق با کمک آتش نشانان 5 ایستگاه در رضی آباد شهریار خبرداد.

- حمیدرضا دمرچی لو رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: بامداد دوشنبه طی تماس تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی شهریار، وقوع یک حادثه آتش سوزی در رضی آباد اعلام شد.

 وی گفت: آتش نشانان 5 ایستگاه بلافاصله در محل حاضر شدند و به محض رسیدن به محل حریق، عملیات اطفاء با ایجاد حلقه محاصره برای کنترل مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش آن به دیگر قسمت ها شروع شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار افزود: در این کارگاه قبلا وسایل چوبی وجود داشت و درحال حاضر برش ورق فلزی و تراشکاری انجام میشد و با توجه به وجود مواد قابل اشتعال، دود و آتش زیادی محل را فراگرفته بود و سرانجام پس از یک عملیات طولانی حریق مهار و خاموش شد.

وی با بیان اینکه در فرایند این آتش سوزی یک آتش نشان مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شد، گفت: علت بروز این آتش سوزی و همچنین خسارت وارده توسط کارشناسان آتش نشانی شهریار در حال بررسی است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق کارگاه تراشکاری در رضی آباد شهریار مهار شد

حریق کارگاه تراشکاری در رضی آباد شهریار مهار شد