مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-14سياسي

دبیرخانه دانشجویی «جهاد روایت و تبیین» افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه دبیرخانه دانشجویی جهاد روایت و تبیین و رونمایی از پوستر اولین همایش ملی دانشجویی جهاد تبیین، - افتتاحیه دبیرخانه دانشجویی جهاد روایت و تبیین و رونمایی از پوستر اولین همایش ملی دانشجویی جهاد تبیین، امروز توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه دبیرخانه دانشجویی جهاد روایت و تبیین و رونمایی از پوستر اولین همایش ملی دانشجویی جهاد تبیین، نشان و سایت دبیرخانه، امروز،( 25 بهمن ماه) توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام روح الله شاطری دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین سعید صلح میرزایی رییس دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای در قم و نویسنده کتاب جهاد تبیین و عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، جمال رحیمیان سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و رضا فریدزاده سرپرست سازمان دانشجویان این نهاد برگزار شد.

در جریان ها و تحولات سیاسی و اجتماعی تببین جایگاه مهمی داردرحیمیان در این مراسم با تقدیر و تشکر از سازمان دانشجویان و مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی در رابطه با اقدام صحیح و به موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه دانشجویی «جهاد روایت و تبیین» افتتاح شد

دبیرخانه دانشجویی «جهاد روایت و تبیین» افتتاح شد