مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-14اقتصادي

تلاش برای تبدیل زباله به انرژی در قزوین


ما در کشور به تنهایی قابلیت استفاده از هر نوع تکنولوژی را داریم به همین دلیل تصمیم داریم تا قزوین پایلوت اجرای طرح تبدیل زباله به بیوگاز و برق باشد، - در این راستا رایزنی های خود را با یک شرکت سوئدی که سابقه ای قریب به 120 سال در صنعت زباله دارد شروع کرده ایم.

مهدی صباغی در جلسه بررسی طرح توجیهی سرمایه گذاری سایت پردازش و دفن پسماند محمد آباد به منظور تبدیل زباله به انرژی، که در شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با انتقال دانش و تجربه به شهرداری و وارد کردن کمپرسورها با راندمان بالاتر، می توان قزوین را به عنوان پایلوت این طرح در تمام کشور تبدیل کرد.

وی افزود: این تکنولوژی ها امروز در دنیا قابل دسترس هستند و از تکنولوژی های متداولند، اما ما بنا داریم که این تکنولوژی را در شهر و کشورمان با استفاده از توان نیروهای انسانی متخصص و کارآمد، بومی سازی کنیم.

شهردار قزوین با بیان اینکه درصددیم تا هرچه زودتر مشکلات محیط زیستی ناشی از زباله ها حل شود، اظهار کرد: این روزها تکنولوژی از کشوری مثل ایران قابل پنهان کردن نیست و ما در کشور به تنهایی قابلیت استفاده از هر نوع تکنولوژی را داریم به همین دلیل تصمیم داریم تا قزوین پایلوت این طرح برای تبدیل زباله به بیوگاز و برق باشد، به همین دلیل رایزنی های خود را با یک شرکت سوئدی که مجوزهای لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تبدیل زباله به انرژی در قزوین

تلاش برای تبدیل زباله به انرژی در قزوین