مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-14سياسي

مقابله با تبعیض و برقراری عدالت در دستور کار مدیران باشد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مقابله با تبعیض در سازمان و پیشگامی در برقراری عدالت باید در دستور کار قرار بگیرد.

- سید محمدرضا حسینی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی در شرایطی که برای آن هزاران شهید نیز تقدیم شده بسیار مهم و حساس است و باید آن را قدر دانست.

وی با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی تنها بر پایه تکلیف است، افزود: انسان تکلیف گرا خود را در برابر خداوند برای مسئولیتی که گرفته مسئول می داند و بدون شک به وظایف خود عمل خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: هدف وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی عدالت محوری بر اساس شعارهای دولت و مبارزه با تبعیض و فساد است.

وی با بیان اینکه رفتار ما برای کارمندان یک الگو است، تصریح کرد: باید به گونه ای با مردم رفتار کنیم که کارمندان نیز خود را مکلف به رعایت آنگونه بدانند.

حسینی با بیان اینکه دولت تغییر کرده و مردم انتظار دارند این تغییر را حس کنند، بیان کرد: پیگیری مطالبات مردم باید در رأس امور مدیران و کارمندان دولت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با تبعیض و برقراری عدالت در دستور کار مدیران باشد

مقابله با تبعیض و برقراری عدالت در دستور کار مدیران باشد