مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-14اقتصادي

5600 پرونده تخلفات اصناف در استان سمنان تشکیل شد


معاون نظارت، بازرسی صمت استان سمنان گفت: در پی بازرسی و نظارت بر بازار پنج هزار و 689 مورد پرونده تخلف اصناف شامل کم فروشی، گران فروشی و .

- ، مهدی یحیایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات صمت استان سمنان با بیان اینکه از بهمن ماه سال گذشته تاکنون در حدود 64 هزار و 800 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفته است، ابراز کرد: رصد وضعیت بازار کالا و خدمات به مردم محور این نظارت ها بوده است.

وی با بیان اینکه کالاهای اولویت دار مانند مرغ و گوشت، برنج، نان و… در اولویت این بازرسی ها بوده است، ابراز کرد: نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها در این نظارت ها لحاظ شده است.

معاون نظارت، بازرسی صمت استان سمنان با بیان اینکه واحدهای متخلف سه هزار میلیارد و 440 ریال جریمه شدند، گفت: در پی بازرسی و نظارت بر بازار پنج هزار و 689 مورد پرونده تخلف اصناف شامل کم فروشی، گران فروشی و … تشکیل شده است.

یحیایی با بیان اینکه شش هزار و 445 مورد تخلف در بازرسی های صورت گرفته از اصناف کشف شده است، گفت: برخی از این واحدها با تذکر و برخی دیگر برای دریافت حکم به مراجع قضایی و تعزیرات معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5600 پرونده تخلفات اصناف در استان سمنان تشکیل شد

5600 پرونده تخلفات اصناف در استان سمنان تشکیل شد