مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-14سياسي

راه اندازی ایستگاه مطالعاتی اصلاح نژاد گوسفند سنگسری در قطب دامپروری مهدیشهر


سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان از راه اندازی ایستگاه مطالعاتی ایستگاه اصلاح نژاد گوسفند سنگسری در شهرستان مهدیشهر به عنوان قطب دامپروری کشور با مدیریت جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان از راه اندازی ایستگاه مطالعاتی ایستگاه اصلاح نژاد گوسفند سنگسری در شهرستان مهدیشهر به عنوان قطب دامپروری کشور با مدیریت جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد.

علی منصفی راد در نشست با رییس بنیاد نخبگان استان سمنان اظهار کرد: یکی از طرح های فناورانه جهاددانشگاهی استان سمنان در سالجاری ایجاد مرکز به نژاد دامی در شهرستان مهدیشهر است، که در راستای عملیاتی شدن قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر در حال راه اندازی است.

وی افزود: ایستگاه مطالعاتی اصلاح نژاد گوسفند سنگسری بر اساس مصوبه سفر رییس جمهوری در استان سمنان مبنی بر ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر در جهاددانشگاهی استان در حال راه اندازی بوده و تلاش می کنیم انشاءالله فاز اول این طرح تا پایان سال به بهره برداری برسد.

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان افزود: طرح های فناورانه جهاددانشگاهی با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های استان سمنان تهیه و ارائه شده است، یک طرح دیگر در حوزه معدنی و به منظور رفع مسائل مربوط به عدم فراوری مواد معدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ایستگاه مطالعاتی اصلاح نژاد گوسفند سنگسری در قطب دامپروری مهدیشهر

راه اندازی ایستگاه مطالعاتی اصلاح نژاد گوسفند سنگسری در قطب دامپروری مهدیشهر