مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-14اقتصادي

دست دلالان سودجو را از بازار کوتاه کنید


رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به فرارسیدن روزهای پایانی سال و سوء استفاده برخی برای گرانفروشی گفت: دست دلالان سودجو از بازار بریده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمود مسگریان بعد از ظهر امروز در شصت و ششمین جلسه صحن شورا با اشاره به قرار گرفتن در ماه های آخر سال، اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال با جو روانی افزایش قیمت کالاها مواجه می شویم از مسئولین مرتبط انتظار می رود به وظایف خود در ارائه کالاهای اساسی و میوه شب عید به نحو احسن عمل کنند.

وی اضافه کرد: انتظار می رود اداره صنعت، معدن و تجارت، تعاونی شهر و روستا و اصناف در این زمینه به خوبی وارد عمل شوند و اجازه سوء استفاده به افراد سودجو را ندهند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: برای اینکه مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و ارزان تر تهیه کنند باید دست دلالان سودجو از بازار بریده شود.

وی اضافه کرد: اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری از نهادهای نظارتی بازرسی و تعزیرات تقاضا دارد که به وظایف خود عمل کنند تا کالاها به صورت مستمر عرضه شود و قیمت اجناس افزایش نداشته باشند.

مسگریان با تاکید بر اینکه شهرداری باید زمینه های ایجاد بازارچه ها برای عرضه کالاهای شب عید را فراهم کند افزود: در این راستا لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست دلالان سودجو را از بازار کوتاه کنید

دست دلالان سودجو را از بازار کوتاه کنید