مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-14اقتصادي

نوسازی 500 نفتکش سوخت جاده ای با تامین مالی بانک ملت


تفاهمنامه نوسازی 500 نفتکش سوخت جاده ای بین بانک ملت، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت های دنیای ماموت و رخش خودرو دیزل با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در قالب این تفاهمنامه که به امضای رضا دولت آبادی مدیرعامل این بانک، کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، محمد مومنی مدیرعامل شرکت دنیای ماموت و روزبه فرهادی زنوز مدیرعامل شرکت رخش خودرو دیزل رسید، بانک ملت اعتباری معادل 1759 میلیارد تومان برای خرید 500 نفتکش از دو خودروساز داخلی به شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی تسهیلات اعطا خواهد کرد.

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضا و تبادل این تفاهمنامه، اجرایی شدن این طرح را در آستانه میلاد باسعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر به فال نیک گرفت و اظهار داشت: نظام تامین مالی در ایران، بانک محور است و هیچ طرحی در کشور وجود ندارد که تامین مالی بخش عمده ای از آن از سوی نظام بانکی انجام نشده باشد که البته این امر از رسالت ها و وظایف اصلی نظام بانکی است.

وی با بیان این نکته که از سال های گذشته و با توجه به اعمال تحریم و عدم تامین مالی خارجی، تمام فشار تامین مالی بر منابع ریالی بانک ها تحمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 500 نفتکش سوخت جاده ای با تامین مالی بانک ملت

نوسازی 500 نفتکش سوخت جاده ای با تامین مالی بانک ملت