مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-14ورزشي

برپایی درمانگاه تخصصی صحرایی دندانپزشکی در قشم توسط قرارگاه مدینه سپاه+عکس


فرمانده قرارگاه مدینه منوهره نیروی زمینی سپاه گفت: درمانگاه تخصصی صحرایی دندانپزشکی در قشم توسط این قرارگاه و با همکاری گروه جهادی منتظران ظهور آغاز بکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه ظهر امروز در مراسم آغازبکار درمانگاه تخصصی صحرایی دندانپزشکی در منطقه طولا در جزیره قشم اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه در کنار اجرای مأموریت های دفاعی و امنیتی خود، رسالت ارائه خدمات اجتماعی در حوزه های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمان و فرهنگی را نیز دنبال می کند و ایجاد این درمانگاه در 6 رشته ترمیم، عصب کشی، جراحی دندان، درمان ریشه، درمان تخصصی دندانپزشکی کودکان و رادیوگرافی تشخیصی از جمله این مأموریت ها است.

  وی افزود: این گروه جهادی در 5 روز در منطقه طولا ظرفیت ارائه خدمات به 3 هزار نفر را دارد و خدمات آن رایگان خواهد بود و تأثیر بسزایی در تقویت شاخصه های سلامت دهان و دندان مردم این منطقه خواهد داشت.

به گفته سردار مارانی، 40 دندانپزشک در 5 روز از 25 تا 29 بهمن در سالن 9 دی بسیج در منطقه طولا به ارائه خدمات می پردازند.

  وی از سازمان منطقه آزاد قشم و گروه جهادی منتظران ظهور نیز در برپایی این درمانگاه تخصصی صحرایی دندانپزشکی تقدیر کرد و گفت: در گذشته نیز دو بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی درمانگاه تخصصی صحرایی دندانپزشکی در قشم توسط قرارگاه مدینه سپاه+عکس

برپایی درمانگاه تخصصی صحرایی دندانپزشکی در قشم توسط قرارگاه مدینه سپاه+عکس