مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-14فرهنگي

بازدید از موزه آذربایجان تبریز با بلیط چارتری


یکی از مهم ترین موزه های ایران، موزه آذربایجان تبریز است که برای بازدید از این موزه می توانید با بلیط چارتری تبریز از آس چارتر ساعاتی خوش را تجربه کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، یکی از مهم ترین موزه های ایران که در شهر تبریز و در کنار مسجد کبود واقع شده است موزه آذربایجان تبریز است، این موزه که به عنوان دومین موزه باستان شناسی ایران پس از موزه ملی ایران شناخته می شود، آثار تاریخی و هنری که متعلق به دوران پیش از اسلام و دوران اسلامی می باشد به نمایش گذاشته شده است، اندره گدار باستان شناس فرانسوی، نقشه تنظیمی بنای موزه آذربایجان را با الهام از معماری محلی در آذربایجان تهیه کرده است و اسماعیل دیباج، رییس وقت اداره فرهنگ تبریز ان را ترسیم کرده است، برای بازدید از این موزه می توانید با بلیط چارتری اهواز تبریز ساعاتی خوش را تجربه کنید.

این موزه دارای سه طبقه است که در ادامه به معرفی ان خواهیم پرداخت، همچنین در این موزه اشیایی وجود دارد که مربوط به هزاران سال قبل از میلاد مسیح است که نگهداری این اشیا باعث شده تا فرصت خوبی برای دوست داران بازدید از موزه باشد.

تاریخچه موزه تبریز ممکن است زمان زیادی از تأسیس این موزه نگذشته باشد اما باید بدانیم اشیای بسیار با ارزشی در این موزه وجود دارد که نگهداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از موزه آذربایجان تبریز با بلیط چارتری

بازدید از موزه آذربایجان تبریز با بلیط چارتری