مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-14اقتصادي

سامانه سیمرغ در بورس کالا راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از کالا خبر؛ برمک هوشیار با بیان اینکه طراحی این سامانه یکی از پروژه هایی است که در راستای طرح جامع یکپارچه سازی سامانه های عملیاتی موسوم به سامانه سیمرغ پیاده سازی شده که از لحاظ تکنولوژی و فرآیندی به طور .

- مدیر توسعه فناوری اطلاعات بورس کالا گفت: سامانه جدید عرضه با نام سیمرغ در راستای طرح جامع یکپارچه سازی سامانه های عملیاتی به زودی راه اندازی و جایگزین تمام سامانه های قبلی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از کالا خبر؛ برمک هوشیار با بیان اینکه طراحی این سامانه یکی از پروژه هایی است که در راستای طرح جامع یکپارچه سازی سامانه های عملیاتی موسوم به سامانه سیمرغ پیاده سازی شده که از لحاظ تکنولوژی و فرآیندی به طور ویژه ارتقا یافته است و به زودی جایگزین تمام سامانه های قبلی بورس کالا می شود.

برمک هوشیار افزود: این اقدام یک وحدت رویه در تمامی سامانه های عملیاتی به وجود می آورد تا همگی آن ها از یک ساختار شکلی و فرآیندی تبعیت کنند.

وی گفت: به لحاظ بحث مدیریت کاربران نیز مدیریت کاربران تمامی این سامانه ها یکپارچه شده و دسترسی سامانه های جدید از طریق سامانه sso یا همان درگاه ورود یکپارچه اتفاق می افتد که پیشرفته ترین تمهیدات امنیتی در آن لحاظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه سیمرغ در بورس کالا راه اندازی می شود

سامانه سیمرغ در بورس کالا راه اندازی می شود